Zkušenosti klientů ohledně tvorby a správy webových stránek

Podívejte se na krátké video, kde jsem shrnul aktuální klientskou zkušenost při tvorbě a správě webových stránek.

Hovořím o dvou zkušenostech, kde v obou případech si dodavatelé neváží svého klienta a dělají z něho hlupáka.

V dnešní době pokročilých technologií je potřeba:

  • vědět co od dodavatelů vyžadovat,
  • jakým způsobem to vyžadovat,
  • mít orientační přehled o tom, kolik jaké webové služby stojí,
  • nenechat se uchlácholit výčtem „cizích“ slov, kterým nerozumíte a nechat si vše pořádně vysvětlit.

Jestli máte obavu stávající řešení změnit, tak se toho nebojte a jděte si za svým. Každý chce přeci ze svého podnikání vymáčknout maximum.

Pokud se neorientujete v tématech ohledně:

  • tvorby webu,
  • výběru a hodnocení dodavatelů,
  • tvorby rozpočtů,
  • technologické novinky a další věci spojené s prezencí vaší firmy na internetu, tak mi neváhejte napsat nebo zavolat.

 

Share this:
Share this page via Email Share this page via Stumble Upon Share this page via Digg this Share this page via Facebook Share this page via Twitter
Jiří Svoboda
Podnikatel a konzultant zabývající se efektivním internetovým marketingem. Zajímá se o inovace ve vzdělávání, podporuje vzdělávání přes internet a používání chytrých internetových nástrojů, které usnadňují život podnikatelům. V podnikání se orientuje na výsledek a budování důvěryhodnosti a zákaznické spokojenosti.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.