Blog Jiřího Svobody o podnikání a efektivním marketingu

Spotřebitelské chování - reportáž TV Barrandov

Rozhovor pro TV Barrandov na téma: chování spotřebitele a marketingové aktivity obchodních domů

Chování spotřebitele Jiří Svoboda před pár týdny poskytl TV Barrandov krátký rozhovor na téma: chování spotřebitele a marketingové aktivity obchodních domů. Reportáž vznikla u příležitosti, která vznikla v USA a jmenuje se mezinárodní den bez nákupů. Celá reportáž o spotřebitelském chování má několik minut a poukazuje na to, jaké praktiky mají obchodní domy v ČR. Pro obchodní domy je velmi důležité pracovat s chováním spotřebitele...

Kurzo.cz – pozvánka na webinář pro autory

Dlouho mě nebylo slyšet a vidět, ale to neznamená, že se u mě nic nového neděje 🙂 Usilovně jsme pracovali na mém novém projektu, který se jmenuje Kurzo.cz a jedná se o největší seznam online vzdělávacích produktů v ČR. Najdete zde rozdělení dle oborů a typů produktů podle kterých můžete filtrovat.   Podívejte se na první pozvánku a krátké představení projektu Kurzo.cz   Úvodní...

Návštěva a spolupráce s Úřadem vlády ČR

Včera 4.8.2014 jsem byl spolu s dalšími startupisty a zástupci sféry vědy, výzkumu a inovací na setkání pořádaném Úřadem vlády ČR (Rada pro vědu, výzkum a inovace). INOVACE VE VZDĚLÁVÁNÍ Na dvouhodinové schůzce jsme se všichni nejdříve představili a pak nám bylo bylo sděleno o čem tato setkávání budou. Celá spolupráce je o tom, jak bychom mohli pomoci Úřadu vlády získat zpětnou vazbu...

SEOrestart 2014 – průběh, přednášky, video report

Zdravím všechny, co se zajímají o internetové podnikání a propagaci. V pondělí 16.6.2014 se uskutečnila v budově ČVUT v Praze konference na téma SEO, kterou pořádala vývojová a konzultační agentura Medio Interactive Honzy Tichého. Vydal jsem se na tuto konferenci ač nejsem „seař“, ale uvědomuji si důležitost a výhodnost toho mít dobře připravený a zpracovaný web, který si dobře rozumí s vyhledávači. Přednáškový sál Kotěra s kapacitou...

To s vámi musím sdílet, velká hodnota

Musím s vámi sdílet jednu věc. Právě jsem dopsal návod (ebook) na to jak začít s webovou analytikou, jak začít pracovat s Data Based Marketingem. Co měřit, jak to měřit, jak nad tím přemýšlet, jak nastavit obchodní cíle v Google Analytics, co vše byste si na svém webu měli nastavit. V rámci konference Digital Summit každý přednášející má sepsat návod na základní...