Jiří Svoboda před pár týdny poskytl TV Barrandov krátký rozhovor na téma:
chování spotřebitele a marketingové aktivity obchodních domů.
Reportáž vznikla u příležitosti, která vznikla v USA a jmenuje se mezinárodní den bez nákupů.
Celá reportáž o spotřebitelském chování má několik minut a poukazuje na to, jaké praktiky mají obchodní domy v ČR. Pro obchodní domy je velmi důležité pracovat s chováním spotřebitele a ve správnou chvíli, na správném místě nakupujícímu nabídnout ten správný produkt. Možná je to klišé, ale podívejte se jak dopadla reportáž nebo čtěte dále.
Video najdete na Youtube kanálu Jiřího Svobody: https://www.youtube.com/watch?v=K8FNQ83kKtU
Líbí se vám toto video? Odebírejte další videa, klikni zde >>
Spotřebitelské chování je důležitým aspektem o který by se měla zajímat každá firma, která nabízí a prodává služby. Záleží opravdu na každém detailu a maličkosti. Možná prodáváte a zdá se vám, že prodeje a statistiky jsou v pořádku, ale představte si, že byste prodávali například o 40 % více nebo dokonce dvakrát více = více peněz na firemním účtu.
Spotřebitelé se chovají různě a proto je potřeba dokonale znát naše zákazníky, jejich zvyky, jejich možnosti, jejich problémy a mnoho dalších věcí.
Proč si myslíte, že obchodní domy za desítky let existence mají tak precizní způsob vábení a lákání zákazníků?
Protože vědí, že každý detail hraje velkou roli a tyto detaily mohou ročně obchodnímu domu vydělat milióny korun.
Jsem velmi rád, že jsem se mohl podílet na této reportáži, protože reportáž dává komplexnější pohled na to jak dnešní obchodní domy pracují s psychologií svých zákazníků.
Pokud byste měli zájem o konzultaci na téma efektivity prodejního procesu ve vaší firmě,
tak mě kontaktujte a domluvíme si termín schůzky a probereme
potenciální možnosti růstu. Úvodní kratší hovor/schůzka je zdarma.