V předchozích článcích jsem se hodně věnoval tomu Jak vytvořit prodejní webové stránky, Jak efektivně pracovat se zajímavými články a videi pomocí zajímavého nástroje nebo jsem hledal poučení v marketingu velké banky.
Dnes bych se chtěl věnovat další věci z mé praxe, konkrétně se bude jednat o způsoby prodeje a zvyšování zisku.
Zobrazit video jak správně prodávat: http://www.youtube.com/watch?v=OFk96cdWmYk Další má videa můžete vidět na mém Youtube kanálu >> Pojďme se tedy věnovat způsobům prodeje, tedy efektivnímu způsobu marketingu. V dnešní době, chce každý prodávat co nejvíce s co největší marží. Je tu jedna věc na kterou je třeba si dát pozor a to je to slovo „chce“. Od „chce“ přes „umí“ až k opravdu „prodává“ je dlouhá cesta. Nejdůležitější je to „prodává“. Každý „chce“, málo kdo „umí“ a jen pár opravdu efektivně a výhodně „prodává“. Je to samozřejmě náročné jako každá jiná jiná věc, je potřeba si vše vyzkoušet, to je totiž nejlepší způsob toho, jak věci tak-zvaně „zmáknout“. Velmi pěkně je to popsané v tomto 25 stránkovém reportu => Aktivátory zisku, který se věnuje zvyšování zisku.
Toto je jinak řečeno marketing firmy a buďto ho děláte správně a nebo špatně. Toto je pět velmi důležitých bodů, které dnešní podnikatelé většinou nedělají, nechápou a nedodržují. Tito podnikatelé selhávají v základních věcech u každého z těch pěti bodů. Každý bod si vyžaduje několik kroků, které je potřeba udělat, abychom si mohli tento bod odškrtnout jakou úspěšně splněný.
Tyto výhody pak ulehčují našem rozpočtu na propagaci, protože šetříme peníze za reklamu, šetříme čas za plánování, výroby a kotroly zakoupené reklamy. Toto je tedy další pozitivní ekonomický dopad.
Velmi málo firem se snaží takto získávat zákazníky, všichni se „honí“ jen za prodeji, ale kašlou na to co se děje před prodejem i po prodeji. Velmi pěkně takovýto marketeting popisuje Martin Mikláš ve své 25 stránkové online knížce, která je pro vás připripravena zdarma na tomto odkazu: stáhnout knížku. Tato knížka popisuje možnosti zvýšení zisku, tedy takzvané Aktivátory zisku. Současně se můžete podívat na velmi zajímavé video, které jde mnohem více do hloubky tohoto jak dělat marketing zadarmo.
Jiří Svoboda je online marketér, autor projektu Včíslech.cz, Reportivo.cz, Easytimer.cz a provozovatel několika další projektů. Více o Jirkovi najdete na www.jirka-svoboda.cz/o-mne
Autor na Google+: Jirka Svoboda
Jiří Svoboda na Facebooku
Jiří Svoboda na Twitteru
Jiří Svoboda – Youtube kanál
Jiří Svoboda na LinkedIn
Pokud se vám tento článek líbil, tak jej dále sdílejte a také diskutujte níže v diskuzi, rád se zapojím.