
Rád bych vás osobně pozval na parádní jednodenní konferenci Digital Summit 2014, kterou spolu-pořádáme s deníkem Mladé fronta E15. Sám tam budu mít 30 min přednášku o prodejním webu a webové analytice. Jak vidím dnešní firmy “Dnešní firmy neumí chytře využívat internetové nástroje k poznání svých zákazníků a zájemců o jejich služby. Pomocí dobře nastaveného prodejního webu a webové analytiky můžete zvýšít svoji...

Ve videu popisuji jak je možné se dobře soustředit na práci. Já osobně k tomu používám jeden zajímavý online server www.focusatwill.com, který vám dává možost poslouchat hudbu, při které se dobře soustředíte. Funguje to tako: stopne se 60 min, 50 min hraje vybraná hudba a 10 min se pak jdete uvolnit tím, že se projdete, procvičíte nebo cokoliv...

V dnešní době internetu se lidem otevírají nové možnosti propagace. Nejde jen o to mít webové stránky a koupit si někde na Seznamu nebo na iDnesu nějaký banner. Takto je dnes vnímána internetová reklama. Většina menších firem vzhlíží k velkým hráčům na trhu a přejímají jejich techniky, které nemusí být vždy správné (viz. článek: Přišel jsem na chyby v online marketingu ČSOB). Když píši...

A je to tu, dárky, online nakupování, slevy, nákupní horečka, starosti, radosti… Takto se dají krátce shrnout Vánoce to celé šílenství kolem. Zapakatel.cz připravil zajímavou infografiku o nakupování o Vánocích na slevových portálech. Zdroj: Ceskeinfografiky.cz Autor článku je Jiří Svoboda Jiří Svoboda je online marketér, autor projektu Včíslech.cz, Reportivo.cz, Easytimer.cz a provozovatel několika další projektů. Více o Jirkovi najdete na www.jirka-svoboda.cz/o-mne...

Na internetu koluje pár videí, která ukazují jak jsou lidé úžasní a co vše dokáží. Každý rok vyjde nová série těchto videí, která jsou spojená s energickou hudbou a těmi nějlepšími záběry. Začal jsem je sledovat zhruba před 2 lety a je opravdu neuvěřitelné co všechno dovedeme. Je to pro mě vždy inspirace, proto si tyto videa občas pouštím,...