Zdravím,
Dnes bych s vámi rád probral slovo „AKCE“. Nemyslím nakupování nějakého zboží za akční cenu, ale slovo s významem, že se konečně na něco vrhneme, že něco uděláme, dotáhneme, vytvoříme, domluvíme, prostě dokončíme a bude vidět výsledek.
Pro mě, je rok 2013 rokem Akce s velkým „A“. Na začátku roku jsem si řekl, že po následujících dvanáct měsíců budu věci opravdu dělat. Je to pro mě takové předsevzetí, dal jsem si ho, protože jsem se tím chtěl motivovat. Nebavilo mě se neustále hloupě vymlouvat nebo o něčem jen tak mluvit. Asi to znáte, možná jste na tom podobně.
Zatím největší „akcí“ tohoto roku je, že jsem se odhodlal (správně namotivoval) odletět do USA na výbornou konferenci Traffic & Conversion Summit 2013. Odletěl jsem tam z několika důvodů: 1) něco nového dozvědět od nejlepších na světě, 2) přivést nějaké knowhow, 3) poznat jak fungují některé věci v USA a za 4) podívat se prostě do USA. První část je tedy splněna a teď se musím pustit do té složitější a opravdu jít do akce a nějak zhmotnit všechny ty věci. Malinká část je již za mnou, protože díky know-how a informacím z konference jsem mohl být v Miliónovém týmu a připravovat velkou kampaň EmailAcademy. Takže si můžu napsat malé „splněno“ 🙂
Důležité: Na konci ledna jsem se vrátil zpět do ČR. Všechny moje očekávání z cesty se naplnila a nyní je přede mnou několik nových výzev, na kterých nyní pracuji. Vše si nastavuji tak, aby pro mě bylo vše dosažitelné, ale až po větším úsílí. 🙂 Nastavuji si to tak, aby to prostě nebylo úplně jednoduché, naopak, složitější.
=== Video z USA o tom, jak jsem já šel do akce a jak mě to nakoplo ===
Video bylo natočeno v lednu 2013 v San Franciscu na tomto místě.
I po konferenci jsem šel do akce. V únoru a březnu jsem byl součástí super Milionového týmu v projektu EmailAcademy Premium (jedné z největších intenetových kampaní v ČR), pak jsem hned přeskočil na organizaci projektu: MIO živě 2013 (konference) a současně pracuji na novém projektu Neurorestart.cz (projekt Jirky Vokáče Čmolíka – zakladatele Inner Winner Institutu), který je určitě velmi zajímavým projektem a výzvou.
Do toho všeho připravuji svůj vlastní info-produkt s názvem EmailAcademy Premium v číslech. Tento projekt bude popisovat celý průběh již zmíněné info-kampaně z března tohoto roku, ukáže přesně čísla, co čeho, kolik, jak fungovalo, termíny a mnoho dalších zajímavých informací, odhalíme naše „vaření“ a ukážeme vám věci pěkně zblízka. O tom, ale jindy.
Tyto první 4 měsíce roku 2013 jsou velmi náročné, ale vidím super posun sám u sebe i u věcí, které jsem dělal před tím. Začalo to všechno tím, že jsem prostě odjel na konferenci a nastartoval „sebe“.
Nevím kolik let bude trvat „můj rok akce“, ale znáte to přísloví: „Úspěch přes noc trvá deset let“ 🙂
PŘIJĎTE I VY OCHUTNAT trošku toho akčního roku 2013 a nastavte si své vlastní priority v tom co byste chtěli dokázat. Třeba si uvědomíte, že to vše nemusí být tak složité. Mnohdy, je to jenom o tom, co se nám děje v hlavě, pak stačí jen trošku popostrčit a ukázat cestu jak na to. Osobně si myslím, že úspěch se dostaví vždy, jen má pokaždé trošku jinou podobu.
Zkuste jít do akce tím, že se vydáte právě na tu českou konferenci, která vás popostrčí o kus dále.
Využijte té příležitosti, že při tom nemusíte umět anglicky nebo cestovat někam příliš daleko. Tato konference bude určitě stát za to a už nyní je na ni přihlášeno přes 900 účastníků.
Konference MIO živě 2013 (11.-12.5. 2013 v Brně na výstavišti) je tím správným setkáním, které vás nakopne, ukáže cestu a zajistí, abyste se setkali s podobnými lidmy a pracovali na sobě společně. Toto setkání je velmi podobné tomu co jsem zažil i já v lednu, získal jsem spoustu praktických informací, motivační atmosféry, potkal parádní lidi a udělal si několik přátel. Bylo tam i pár takzvaných AHA-momentů, kdy jsem si uvědomil, že věci fungují trošičku jinak.
=== Krátké video o MIO živě 2013 ===
==> POJĎTE DO AKCE 😉
Jirka
PS: Budu rád, když mi napíšete do komentářů co je ve vašem roce tou akcí, jak k tomu přistupujete a jak se vám to daří.
Získejte novinky ihned z mých profilů na sociálních sítí:
Staň se součástí FB skupiny: Jiří Svoboda – podnikání hrou
Jiří Svoboda je online marketér, autor projektu Včíslech.cz, Reportivo.cz, Easytimer.cz a provozovatel několika další projektů. Více o Jirkovi najdete na www.jirka-svoboda.cz/o-mne
Autor na Google+: Jirka Svoboda
Jiří Svoboda na Facebooku
Jiří Svoboda na Twitteru
Jiří Svoboda – Youtube kanál
Jiří Svoboda na LinkedIn