Jak mi email marketing pomáhá zautomatizovat podnikání

Dobrý den,
je pár dní před prázdninami a lidé se již připravují na dovolené.
Všichni si dopřejí zasloužený odpočinek. Každý někde jinde, někdo
jede k moři, někdo na hory a někdo jen na chalupu.

Já se chystám s manželkou vyrazit na pár dní po Česku, podívat
se do Moravského krasu a projet Moravu. Důvodem dovolených je
odpojit se ze systému, vypnout počítač a na nic nereagovat.

V tomto období se nepracuje, nemělo by se. Ale i přesto může
vaše firma nebo projekt fungovat naplno. Vše díky chytrému
automatu, který komunikuje se zákazníky a prodává.

Já vím, že až budu s manželkou na dovolené, tak mé weby,
na které přivádím návštěvnost, mi vygenerují nové kontakty
na lidi, kteří se zajímají o má témata a následně je případně
odbaví i z pohledu prodeje, provedení objednávky a platby.

To vše bez mé činnosti. Faktura se vyřídí sama, spárování platby
z účtu a odeslání placeného obsahu novému zákazníkovi také.
Vše funguje pomocí systému Smart Selling.

Smart Selling - systém pro podnikatele

Vy to můžete mít také. Stačí si udělat čas a váš web vše naučit
ještě před tím, než pojedete na dovolenou. Nemusíte mít hned
velmi robustní automatizovaný systém, stačí, když to
uděláte postupně. Email marketing vám pomůže, stejně jako mně.

Něco aktuálního z mé praxe. V neděli jsem nasadil nový ebook
o tom, jak získat dobrou práci. Je to podpůrný ebook pro naše
rekvalifikační kurzy a za tři dny získal 12 kontaktů.
Do té doby jsme rok neměli nic nastaveno.

Pojďme nyní počítat:
4 kontakty za den = 120 měsíčně = cca 1440 kontaktů ročně
Průměrně 5 % z kontaktů nakoupí = 72 klientů x 1000 Kč marže = hodně peněz na automat

Funguje na automat, i když jste na dovolené.
Tyto principy a to, jak to vše nastavit jsem se naučil
v online kurzu EmailAcademy a tak mi to nedá a musím
to doporučit i vám, protože mě to pomáhá v každém mém
projektu. Musíte si tím projít, abyste to viděli jako ucelený
marketingový nástroj.

Autor kurzu vše vysvětluje velmi jasně a srozumitelně.
Kurz vám doporučuji, protože pro mě byl také přinosem.
To co jsem se v něm naučil doporučuji i svým klientům.
V kurzu jsou bezvadné myšlenky, ale i software, který se
k tomu pojí a který vše automatizuje.

Tady jsem si dal práci a vypsal bod po bodu, co vše v kurzu
se spoustou bonusů je.

Co obsahuje online kurz EmailAcademy 2.0:

1. Sestavení komunikační mapy.
2. Jak na tvorbu správného obsahu.
3. Budování databáze a všechny možné triky.
4. Jak sestavit správný email, který prodává.
5. Efektivní a fungující rozesílání, všechny možnosti.
6. Automatizace prodejů.
7. Jak na správný newsletter.
8. Statistiky a co z nich vyčteme.

Bonusy kurzu EmailAcademy 2.0:

  • Vzory a texty emailů.
  • Video trénink „Miliónový tým“.
  • Osobní SmartKouč na 60 dní.
  • EmailAcademy Živě seminář na DVD.
  • Reportáž z 10x Empire z New Yorku.
  • Jak získat návštěvnost a kupu kontaktů z Facebooku za 48 hodin.
  • Příklady a případové studie miliónových email kampaní.

 

EmailAcademy 2.0 - proč vstoupit

Kompletní informace o celém kurzu a všech bonusech najdete na této
stránce: program kurzu EmailAcademy.

Pokud se do kurzu přihlásíte kliknutím zde, tak získáte navíc i můj ebook: 100 NEJEFEKTIVNĚJŠÍCH PŘEDMĚTŮ, KTERÉ VYDĚÁVAJÍ PENÍZE.

 

Jak vypadá nástroj Smart Selling – systém pro podnikatele

Další super zajímavá věc je nový Smart Selling systém, který obsahuje nástroj
na tvorbu webů, nástroj na hromadnou rozesílku a fakturační nástroj. Z mého
pohledu je to výhodné a pokud to s podnikáním a tím co děláte myslíte vážně,
tak do toho určitě běžte. Zde je více o Smart Sellingu.

Automatizace podnikání

 

>> Odkaz na přihlášku do kurzu >>
Kliknutím se dostanete na stránku, kde je vysvětlující video, pokud nechcete
sledovat video, ale přejít přímo do prodejního formuláře, tak klikněte zde.
Kurz se prodává jen do nedělní půlnoci, pak už bude pozdě, tak pozor na to.

Nechcete jít do kurzu, nevadí, tak si ale určitě projděte alespoň videa zdarma,
která jsou plná různých tipů na email marketing.

Pěkný den a běžte do akce. 😉

Share this:
Share this page via Email Share this page via Stumble Upon Share this page via Digg this Share this page via Facebook Share this page via Twitter
Jiří Svoboda
Podnikatel a konzultant zabývající se efektivním internetovým marketingem. Zajímá se o inovace ve vzdělávání, podporuje vzdělávání přes internet a používání chytrých internetových nástrojů, které usnadňují život podnikatelům. V podnikání se orientuje na výsledek a budování důvěryhodnosti a zákaznické spokojenosti.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.