Automat pomocí email marketingu

 

Najděte si čas se zastavit a zamyslet se nad tím co jste udělali dobře za poslední dobu ve vašem podnikání.

Přijdete třeba na to, že se vám povedlo spoustu dobrých věcí (palec nahoru).
Pak se zkuste znovu zamyslet jak dlouho vám trvalo ty konkrétní věci uskutečnit, kolik úsilí jste do toho museli vložit? Jaké to mělo souvislosti, závislosti…  Určitě některé věci třeba nezafungovali úplně jednoduše a museli jste do toho vložit ohromné úsilí a spoustu času. Pokud vše zafungovalo jednoduše, tak jste šťastný člověk a tento článek asi není stoprocentně pro vás.  🙂

Vy ostatní věnujte chvilku času tomu, se zamyslet, jaké by to bylo, kdyby třeba polovinu věcí, které děláte opakovaně byste nemuseli dělatdělal by ji za Vás nějaký chytrý robot, který bude vaším věrným sluhou. Tento sluha by pro vás pracoval ve dne v noci, nonstop a bez odmlouvání.
Prostě to co ho naučíte, tak on pak bude poctivě dělat. Na začátku mu ukážete co a jak má dělat a on to pak bude striktně dodržovat.

Nebyla by tato myšlenka fajn? Byla, určitě byla, já sám jsem se nad ní často zamýšlel a hledal jsem nějakého „elektronického spojence“, který by mi byl rád sluhou. Nakonec jsem objevil ho objevil, jde několik nástrojů a principů, které mi dávají více času na dělání jiných věcí než těch, které jsem musel dělat opakovaně. Věčinou se jednalo o nahánění zákazníků a různých kontaktů.

Spojence jsem našel v principech email marketingu a info-podnikání.
Říkáte si co to asi tak znamená, že je to něco složitého a drahého.
Ano, složité to bylo na začátku, drahé také, ale někdo tomu věnoval čas a dal si s tím vším práci, tak aby nám usnadnil život a mohl nám dat všechno na podnose. Mluvím konkrétně o kuzu Davida Kirše, který se jmenuje EmailAcademy Prémium.

Email marketing jak ho chápe většina lidí je posílání emailů, například přes Outlook, Seznam nebo Gmail. Denně napíšete možná 20-30 emailů a řekneme si jak jsme efektivní. To ale není ono.

Pointa je v tom, že musíte strávit čas napsáním těch mailů, formátovat text, klikat a klikat na tlačítko odeslat, stresovat se, že jste neodpověděli včas, že vám zákazník utekl…

Pojďme zkusit zautomatizovat tyto věci a posílat emaily profesionálně, hromadně, ihned..

  • pojďme komunikovat trošku více a jinak s našimi zákazníky i těmi potenciálními,
  • pojďme zatraktivnit to co jim píšeme, pojďme je zaujmout,
  • pojďme v nich vzbudit důvěru v nás
  • a v konečném důsledku pojďme jim i více prodat
    => to vše s mnohem menším úsilím než do teď.

 

Pojďme používat email marketing v pravém slova smyslu, pojďme používat profesionální nástroje a ty správné techniky.

Toto vše je nyní shrnuto v online video kurzu EmailAcademy Premium, kde na Vás čekají tři videa zdarma, kde každé video nabité informacemi a know-how trvá přes 30 minut. Máte tak možnost získat povědomí o tom, jak vám email marketing může pomoci.

Pokud chcete posunout vaše podnikání dále, začněte budovat vztah s vašimi zákazníky pomocí Email marketingu.

Podívejte se na parádní video-upoutávku:
http://www.youtube.com/watch?v=efV806jWgdM

 

Získejte novinky ihned z mých profilů na sociálních sítí:

Staň se součástí FB skupiny: Jiří Svoboda – podnikání hrou

Autor článku je Jiří Svoboda

Jiří Svoboda je online marketér, autor projektu Včíslech.cz, Reportivo.czEasytimer.cz a provozovatel několika další projektů. Více o Jirkovi najdete na www.jirka-svoboda.cz/o-mne

Můžete mě sledovat na sociálních sítích:

Autor na Google+: Jirka Svoboda

Jiří Svoboda na Facebooku
Jiří Svoboda na Twitteru
Jiří Svoboda – Youtube kanál
Jiří Svoboda na LinkedIn

 

 

Share this:
Share this page via Email Share this page via Stumble Upon Share this page via Digg this Share this page via Facebook Share this page via Twitter
Jiří Svoboda
Podnikatel a konzultant zabývající se efektivním internetovým marketingem. Zajímá se o inovace ve vzdělávání, podporuje vzdělávání přes internet a používání chytrých internetových nástrojů, které usnadňují život podnikatelům. V podnikání se orientuje na výsledek a budování důvěryhodnosti a zákaznické spokojenosti.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.