Najděte si čas se zastavit a zamyslet se nad tím co jste udělali dobře za poslední dobu ve vašem podnikání.
Přijdete třeba na to, že se vám povedlo spoustu dobrých věcí (palec nahoru).
Pak se zkuste znovu zamyslet jak dlouho vám trvalo ty konkrétní věci uskutečnit, kolik úsilí jste do toho museli vložit? Jaké to mělo souvislosti, závislosti… Určitě některé věci třeba nezafungovali úplně jednoduše a museli jste do toho vložit ohromné úsilí a spoustu času. Pokud vše zafungovalo jednoduše, tak jste šťastný člověk a tento článek asi není stoprocentně pro vás. 🙂
Vy ostatní věnujte chvilku času tomu, se zamyslet, jaké by to bylo, kdyby třeba polovinu věcí, které děláte opakovaně byste nemuseli dělat a dělal by ji za Vás nějaký chytrý robot, který bude vaším věrným sluhou. Tento sluha by pro vás pracoval ve dne v noci, nonstop a bez odmlouvání.
Prostě to co ho naučíte, tak on pak bude poctivě dělat. Na začátku mu ukážete co a jak má dělat a on to pak bude striktně dodržovat.
Nebyla by tato myšlenka fajn? Byla, určitě byla, já sám jsem se nad ní často zamýšlel a hledal jsem nějakého „elektronického spojence“, který by mi byl rád sluhou. Nakonec jsem objevil ho objevil, jde několik nástrojů a principů, které mi dávají více času na dělání jiných věcí než těch, které jsem musel dělat opakovaně. Věčinou se jednalo o nahánění zákazníků a různých kontaktů.
Spojence jsem našel v principech email marketingu a info-podnikání.
Říkáte si co to asi tak znamená, že je to něco složitého a drahého.
Ano, složité to bylo na začátku, drahé také, ale někdo tomu věnoval čas a dal si s tím vším práci, tak aby nám usnadnil život a mohl nám dat všechno na podnose. Mluvím konkrétně o kuzu Davida Kirše, který se jmenuje EmailAcademy Prémium.
Email marketing jak ho chápe většina lidí je posílání emailů, například přes Outlook, Seznam nebo Gmail. Denně napíšete možná 20-30 emailů a řekneme si jak jsme efektivní. To ale není ono.
Pointa je v tom, že musíte strávit čas napsáním těch mailů, formátovat text, klikat a klikat na tlačítko odeslat, stresovat se, že jste neodpověděli včas, že vám zákazník utekl…
Pojďme zkusit zautomatizovat tyto věci a posílat emaily profesionálně, hromadně, ihned..
Pojďme používat email marketing v pravém slova smyslu, pojďme používat profesionální nástroje a ty správné techniky.
Toto vše je nyní shrnuto v online video kurzu EmailAcademy Premium, kde na Vás čekají tři videa zdarma, kde každé video nabité informacemi a know-how trvá přes 30 minut. Máte tak možnost získat povědomí o tom, jak vám email marketing může pomoci.
Pokud chcete posunout vaše podnikání dále, začněte budovat vztah s vašimi zákazníky pomocí Email marketingu.
Podívejte se na parádní video-upoutávku:
http://www.youtube.com/watch?v=efV806jWgdM
Získejte novinky ihned z mých profilů na sociálních sítí:
Staň se součástí FB skupiny: Jiří Svoboda – podnikání hrou
Jiří Svoboda je online marketér, autor projektu Včíslech.cz, Reportivo.cz, Easytimer.cz a provozovatel několika další projektů. Více o Jirkovi najdete na www.jirka-svoboda.cz/o-mne
Autor na Google+: Jirka Svoboda
Jiří Svoboda na Facebooku
Jiří Svoboda na Twitteru
Jiří Svoboda – Youtube kanál
Jiří Svoboda na LinkedIn