Před pár dny jsem pořádal zajímavý webinář na téma jak vytvořit prodejní web (video-záznam je níže na této stránce), který automaticky pracuje pro vás a dělá to co jsme ho naučili. V níže uvedeném videu uvidíte detailní rozbor všech 16 kroků.
Vybrat si doménu a hosting (vyberte správné jméno projektu, zjistěte si jestli je volná doména)
Nainstalovat WordPress a MIO šablonu (na zakoupený hosting si zdarma nainstalujte WordPress a MIO šablonu)
Vytvořit obsahovou strukturu webu (napište si texty, připravte informační videa a notifikační emaily…)
Naplnit web obsahem: všechny stránky na webu naplnit a zkontrolovat chyby, napsat svůj příběh, doplnit kontakty..
Nastavit emailovací automat přes SmartEmailing: vytvořte si webové formuláře, seznamy kontaktů, emailovou šablonu, spusťe SmartKampaně
Propojit web s emailovým automatem (MIO šablonu se SmartEmailingem)
Nastavte si úvodní stránku (squeeze page), umístěte „magnety“ a sbírejte emailové kontakty
Založte si Youtube kanál pro sdílení videí (pokud chcete točit videa) a vložte video na web
Založte si Facebook a propojte s vaším webem
Založte si email pro komunikaci s klientem
Nastavte si Google Analitcs, abyste mohli sledovat co se na webu děje
Nastavte si prodejní stránku, připravte texty
Nastavte si prodejní stránku s fakturačním nástrojem např. FAPI (případně nastavte GoPay)
Připravte si affiliate marketingovou kampaň, nastavte si Affilbox a propojte s webem
Tvořte vlastní články na blogu a budujte důvěru
O každém z těchto kroků mluvím detailněji ve webináři. Podívejte se něj a zjistěte více. Pro ty z vás, kteří už máte představu o tom co chce, tak by mohl být vhodný připravovaný pracovní workshop na kterém právě takovýto prodejní web budeme společnč vytvářet.
Prohlédněte si záznam z webináře, kde popisuje všech 16 kroků jak vytvořit prodejní web.
Odkaz na Youtube kanál Jiřího Svobody: 16 kroků jak vytvořit prodejní web
http://www.youtube.com/watch?v=su7jaLYUzws
Pokud vás zájímá jak to vše převést do reality, tak klikněte na zjistit více..
> ZJISTIT VÍCE O PRACOVNÍM WORKSHOPU <
Vše co tu popisuji sám používám, zde vidíte seznam jednotlivých odkazů. Nejde vše udělat ze dne na den, ale je to popstupná práce ze které byste neměli slevovat. Samotný web lze vytvořit během jednoho až dvou dní, váš nový obsah na sociálních sítích a v článcích na blogu samozřejmě vyžaduje více času, ale zaručeně to funguje.
Jiří Svoboda je online marketér, autor projektu Včíslech.cz, Reportivo.cz, Easytimer.cz a provozovatel několika další projektů. Více o Jirkovi najdete na www.jirka-svoboda.cz/o-mne
Autor na Google+: Jirka Svoboda
Jiří Svoboda na Facebooku
Jiří Svoboda na Twitteru
Jiří Svoboda – Youtube kanál
Jiří Svoboda na LinkedIn
Pokud se vám tento článek líbil, tak jej dále sdílejte a také diskutujte níže v diskuzi, rád se zapojím.