Video report, poznámky a prezentace ze 7. Affiliate konference v Praze

Dobrý den,
v dubnu jsem se byl podívat na 7. affiliate konferenci v Praze pořádané sítí Viv networks. Jmenuji se Jiří Svoboda a zajímám se o podnikání a marketing přes internet. Na akci jsem potkal spoustu známých tváří, které se točí kolem affiliate v ČR.
Je to už taková zajímavá komunita lidí, kteří velmi dobře rozumí svému oboru. Pokud chcete začít s affilem, tak vám určitě doporučím zajít na takovéto setkání. Sám jsem se vydal na tuto konferenci s cílem poznat nové lidi z prostředí affiliate marketingu. Odhadem zde bylo 100-150 lidí.
7-affiliate-konference-praha-diskuse
 7-affiliate-konference-praha-publikum-2
Kdybych měl vyzdvihnou několik věcí, které mě zaujaly, tak to jsou tyto níže uvedené.

Petr Jurča – přednáška Affiliate jako přivýdělek aneb z nuly na 50 tisíc měsíčně za 6 hodin práce týdně.

  • Jeho zajímavý projekt pizzarozvoz.net vznikl čistě z jeho potřeby. Měl hlad a chtěl se najíst, ale na netu nebyl web, který by měl vypasané pizzerie, které dováží pizzu a informace něměli správnou formu.
  • Celý projekt držel nízkonákladově, nepustil se do velkých a nákladných věcí, šel krok po kroku poctivě a trpělivě.
  • Hlavní myšlenka je dát lidem to, co hledají, tedy v jeho případě: telefon, recenze na pizzerku, místa kam rozváží a popisky pizz = jak jednoduché 🙂
  • Přijmy projektu se šplhají k výši desetitisíců Kč.

Další přednášející Tomáš Dekan a jeho téma: Jak si spočítat co se vyplatí.

Tomáš je jeden z respektovaných affiliate odborníků a ve své přednášce poradí partnerům, jak si vybrat vhodného inzerenta s potenciálem. Jaké segmenty jsou z jeho pohledu zajímavé. A další.

Hlavní body od Tomáše:

Jak si vybrat super inzerenta.
  • Hledanost.
  • Služba.
  • Obor.
  • Konkurence.
 Adult landingpage – pračka landing page
  • Interní A/B testy.
  • Tímto typem banneru se zvyšuje konverzní poměr až o 25 %.
 Co by mě mělo zajímat za informace o affiliate programu:
  • Konverzní poměr.
  • Schvalovatelnost.
  • Podívám se na web inzerenta – jestli se tam něco prodává.
 Nasazování inzerentů na stránky, jaká je posloupnost.
  • Nejdříve nasadit A/B testování.
  • Pak teprve v rámci srovnávačů necháváme vytopované ty, které nejlépe fungovali v testování.

Kde bude trend v affiliate v ČR, v jakých oborech:

Videa z přednášek ze 7. Affiliate konference v Praze

David Eiselt – @eiseltdavid

David vybudoval od nuly úspěšný projekt Cestujlevne.com, čímž se zařadil  mezi uznávané affiliate odborníky v ČR. Má nalétáno 250 000 km jako cestovatel.
     7-affiliate-konference-praha-david-eiselt
Kde začít? Jaký obor zvolit? Co mě baví nebo co je in? Čemu rozumím?
Zvolit jeden velký projekt nebo více menších?
Jeden projekt. Nestepit cas.
– Úspěch od neúspěchu dělí PŘIDANÁ HODNOTA.
– Základ je vedení statistik.
– Minimálně první dva roky je nutné růst v desítkách procent.
– Růst lze zvyšováním: návštěvnosti, konverzního poměru, křížového prodeje, výší a skladbou provizí, nových inzerentů.

Seznam všech 7 přednášek ze 7. Affiliate konference v Praze

Odkaz na výpis všech přednášek: https://youtu.be/SwmZawIAZhw?list=PLuarENYjaMZlTwfrH1_MBoSguoIHzRuSu

Další doporučení
Pokud se vám tento článek líbil, tak jej sdílejte a napište mi do komentářů, co z toho použijete pro vaše podnikání.
Chcete, abych napsal článek a natočil video i o vaší konferenci nebo semináři?  Pokud ano, neváhejte mi napsat, stačí mě kontaktovat přes sociální sítě nebo přes kontaktní formulář.
Příjemný den přeji.
– Jirka Svoboda
7-affiliate-konference-praha-catering 7-affiliate-konference-praha-ordr-jidlo 7-affiliate-konference-praha-publikum
Share this:
Share this page via Email Share this page via Stumble Upon Share this page via Digg this Share this page via Facebook Share this page via Twitter
Jiří Svoboda
Podnikatel a konzultant zabývající se efektivním internetovým marketingem. Zajímá se o inovace ve vzdělávání, podporuje vzdělávání přes internet a používání chytrých internetových nástrojů, které usnadňují život podnikatelům. V podnikání se orientuje na výsledek a budování důvěryhodnosti a zákaznické spokojenosti.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.