16 kroků jak vytvořit prodejní web

Před pár dny jsem pořádal zajímavý webinář na téma jak vytvořit prodejní web (video-záznam je níže na této stránce), který automaticky pracuje pro vás a dělá to co jsme ho naučili. V níže uvedeném videu uvidíte detailní rozbor všech 16 kroků.

Automatický prodejní web by měl:

  • informovat, pomáhat
  • získávat kontakty
  • prodávat
  • dělat co nejvíce práce za vás
  • zobrazovat reference
  • vybízet k: doporučení, k dalšímu nákupu
  • ptát se na: zákaznickou zkušenost

 

16 kroků které vám pomůžou spustit prodejní web

  1. Vybrat si doménu a hosting (vyberte správné jméno projektu, zjistěte si jestli je volná doména)

  2. Nainstalovat WordPress a MIO šablonu (na zakoupený hosting si zdarma nainstalujte WordPress a MIO šablonu)

  3. Vytvořit obsahovou strukturu webu (napište si texty, připravte informační videa a notifikační emaily…)

  4. Naplnit web obsahem: všechny stránky na webu naplnit a zkontrolovat chyby, napsat svůj příběh, doplnit kontakty..

  5. Nastavit emailovací automat přes SmartEmailing: vytvořte si webové formuláře, seznamy kontaktů, emailovou šablonu, spusťe SmartKampaně

  6. Propojit web s emailovým automatem (MIO šablonu se SmartEmailingem)

  7. Nastavte si úvodní stránku (squeeze page), umístěte „magnety“ a sbírejte emailové kontakty

  8. Založte si Youtube kanál pro sdílení videí (pokud chcete točit videa) a vložte video na web

  9. Založte si Facebook a propojte s vaším webem

  10. Založte si email pro komunikaci s klientem

  11. Nastavte si Google Analitcs, abyste mohli sledovat co se na webu děje

  12. Nastavte si prodejní stránku, připravte texty

  13. Nastavte si prodejní stránku s fakturačním nástrojem např. FAPI (případně nastavte GoPay)

  14. Připravte si affiliate marketingovou kampaň, nastavte si Affilbox a propojte s webem

  15. Tvořte vlastní články na blogu a budujte důvěru

  16. Vytvořte malou/velkou online kampaň a pozvěte lidi do členské sekce

O každém z těchto kroků mluvím detailněji ve webináři. Podívejte se něj a zjistěte více. Pro ty z vás, kteří už máte představu o tom co chce, tak by mohl být vhodný připravovaný pracovní workshop na kterém právě takovýto prodejní web budeme společnč vytvářet.

> VYTVOŘIT PRODEJNÍ WEB ZA 2 DNY <

 

Záznam z živého vysílání – webinář na téma: Jak vytvořit prodejní web za dva dny

Prohlédněte si záznam z webináře, kde popisuje všech 16 kroků jak vytvořit prodejní web.

Odkaz na Youtube kanál Jiřího Svobody: 16 kroků jak vytvořit prodejní web
http://www.youtube.com/watch?v=su7jaLYUzws

 

Pokud vás zájímá jak to vše převést do reality, tak klikněte na zjistit více..
> ZJISTIT VÍCE O PRACOVNÍM WORKSHOPU <

BONUS: Stáhnout pracovní sešit

16-kroku-prac-sesit

 

Vše co tu popisuji sám používám, zde vidíte seznam jednotlivých odkazů. Nejde vše udělat ze dne na den, ale je to popstupná práce ze které byste neměli slevovat. Samotný web lze vytvořit během jednoho až dvou dní, váš nový obsah na sociálních sítích a v článcích na blogu samozřejmě vyžaduje více času, ale zaručeně to funguje.

 

Autor článku je Jiří Svoboda

Jiří Svoboda je online marketér, autor projektu Včíslech.cz, Reportivo.czEasytimer.cz a provozovatel několika další projektů. Více o Jirkovi najdete na www.jirka-svoboda.cz/o-mne

Můžete mě sledovat na sociálních sítích:

Autor na Google+: Jirka Svoboda

Jiří Svoboda na Facebooku
Jiří Svoboda na Twitteru
Jiří Svoboda – Youtube kanál
Jiří Svoboda na LinkedIn

 

 

Pokud se vám tento článek líbil, tak jej dále sdílejte a také diskutujte níže v diskuzi, rád se zapojím.







Share this:
Share this page via Email Share this page via Stumble Upon Share this page via Digg this Share this page via Facebook Share this page via Twitter
Jiří Svoboda
Podnikatel a konzultant zabývající se efektivním internetovým marketingem. Zajímá se o inovace ve vzdělávání, podporuje vzdělávání přes internet a používání chytrých internetových nástrojů, které usnadňují život podnikatelům. V podnikání se orientuje na výsledek a budování důvěryhodnosti a zákaznické spokojenosti.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.