DETAILNĚJI O OBCHODĚ S ČÍNOU A NÁSLEDNÉM PRODEJI NA AMAZONU

13 TIPŮ JAK NA VELETRHU V ČÍNĚ NAKOUPT ZBOŽÍ

Zástupců továren se ptejte:
 
  1. Adresa továrny a adresa web stránek
  2. Druh firmy: továrna nebo přeprodejce
  3. Kolik let fungují ve svém oboru
  4. Hlavní produktové řady
  5. Hlavní země do kterých exportují
  6. Tři největší klienti
  7. Chtějte se jet podívat do továrny
  8. Zjistěte jak probíhá testování zboží před odesláním
  9. Povolení k vývozu do EU, certifikáty
  10. Počet zaměstnanců podle oddělení
  11. Typy a počet výrobních strojů
  12. Produkční kapacita a aktuální vytíženost
  13. MOQs (minimální objednávka) a délka výrobního procesu
Obchody se uzavírají na místě (nebo ideálně přímo v továrně), díky tomu dokážete vyjednat lepší cenu. Objednávky samozřejmě můžete udělat i z kanceláře (až když si vše rozmyslíte). Nechte si ukázat všechny části továrny, proces výroby, balení apod. 
 
Někdy chtějí zástupci továren od vás zaplatit nějakou zálohu (na místě), stačí klidně i 500 USD. Čínané jsou tvrdí obchodníci, tak buďte také. 
 
O tom jak si nechat poslat zboží a zajistit vše okolo tu psát nebudu, to až někdy příště. Pokud vás to přesto zajímá, tak se podívejte na videa Megabyznys, kde je popsáno jak funguje doprava mezi továrnou a logistickým centrem.
Podívat na videa >> (nutné zadat email)

JAK PRODAT VÝROBEK Z ČÍNY? NA AMAZONU.

5 KROKŮ JAK USPĚT NA AMAZONU

1) Najdete si best-seller (nejprodávanější produkt) na Amazonu.
Musí splnovat: konkurenci, hodnocení, cenu, skladnost.
 
2) Výběr výrobce produktu.
V Číně je hodně továren, co vám pomůžou s výrobou vybraného výrobku. Aplikujte to, co jsem psal v článku o zkušenostech z veletrhu v Číně a z vedlejšího sloupce.
 
3) Vyrobení produktu pod vlastní značkou. Nutnost.
Grafika, balení, budování značky, potisk, návody. Vše pod vaší novou značkou, odešlete výrobci a vše zapracuje a vyrobí.
 
4) Dodejte vyrobený produkt do Amazonu (do jeho logistického centra). 
FBA program. Amazon zabalí, vyskladní, odešle. Amazon za vás řeší logistiku.
 
5) Marketing produktu.
Propagace, spravovat kampaně, zákaznický servis, starat se o zákazníky, reference, budovat svoji značku.

Podívat se na video návody o podnikání na Amazonu.
Krok za krokem >>

Dostanete se na stránku, kde musíte zadat email, jinak se vám nezobrazí žádné detailnější informace a videa. Ani nezískáte nabídku na osobní setkání s úspěšnými prodejci na Amazonu, které se bude konat v Praze a Bratislavě.