DETAILNĚJI O OBCHODĚ S ČÍNOU A NÁSLEDNÉM PRODEJI NA AMAZONU
13 TIPŮ JAK NA VELETRHU V ČÍNĚ NAKOUPT ZBOŽÍ
Zástupců továren se ptejte:
- Adresa továrny a adresa web stránek
- Druh firmy: továrna nebo přeprodejce
- Kolik let fungují ve svém oboru
- Hlavní produktové řady
- Hlavní země do kterých exportují
- Tři největší klienti
- Chtějte se jet podívat do továrny
- Zjistěte jak probíhá testování zboží před odesláním
- Povolení k vývozu do EU, certifikáty
- Počet zaměstnanců podle oddělení
- Typy a počet výrobních strojů
- Produkční kapacita a aktuální vytíženost
- MOQs (minimální objednávka) a délka výrobního procesu
Obchody se uzavírají na místě (nebo ideálně přímo v továrně), díky tomu dokážete vyjednat lepší cenu. Objednávky samozřejmě můžete udělat i z kanceláře (až když si vše rozmyslíte). Nechte si ukázat všechny části továrny, proces výroby, balení apod.
Někdy chtějí zástupci továren od vás zaplatit nějakou zálohu (na místě), stačí klidně i 500 USD. Čínané jsou tvrdí obchodníci, tak buďte také.
O tom jak si nechat poslat zboží a zajistit vše okolo tu psát nebudu, to až někdy příště. Pokud vás to přesto zajímá, tak se podívejte na videa Megabyznys, kde je popsáno jak funguje doprava mezi továrnou a logistickým centrem.
Podívat na videa >> (nutné zadat email)
Podívat na videa >> (nutné zadat email)
JAK PRODAT VÝROBEK Z ČÍNY? NA AMAZONU.
5 KROKŮ JAK USPĚT NA AMAZONU
1) Najdete si best-seller (nejprodávanější produkt) na Amazonu.
Musí splnovat: konkurenci, hodnocení, cenu, skladnost.
2) Výběr výrobce produktu.
V Číně je hodně továren, co vám pomůžou s výrobou vybraného výrobku. Aplikujte to, co jsem psal v článku o zkušenostech z veletrhu v Číně a z vedlejšího sloupce.
3) Vyrobení produktu pod vlastní značkou. Nutnost.
Grafika, balení, budování značky, potisk, návody. Vše pod vaší novou značkou, odešlete výrobci a vše zapracuje a vyrobí.
4) Dodejte vyrobený produkt do Amazonu (do jeho logistického centra).
FBA program. Amazon zabalí, vyskladní, odešle. Amazon za vás řeší logistiku.
5) Marketing produktu.
Propagace, spravovat kampaně, zákaznický servis, starat se o zákazníky, reference, budovat svoji značku.
Podívat se na video návody o podnikání na Amazonu.
Krok za krokem >>
Dostanete se na stránku, kde musíte zadat email, jinak se vám nezobrazí žádné detailnější informace a videa. Ani nezískáte nabídku na osobní setkání s úspěšnými prodejci na Amazonu, které se bude konat v Praze a Bratislavě.